پرنیاخانمپرنیاخانم، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

روزنگارمن ودخترم

1سال و1ماه و21روزگذشت....

1393/4/12 15:44
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم

الان که دارم واست مینویسم ساعت3ظهره وشمابعدیه آب بازی حسابی خوابیدیخواب

اینروزاخیلی همش سرگرم توشدم ونمیتونم بیام روزانه واست بنویسم

هزارماشالاخیلی شیطون شدی ودیگه نمیشه ازت غافل شد

خوب بریم سراصل مطلب

اول یه خبردارم واست -یه دوست کوچولوبه جمع دوستات اضاف شده

بله خاله مریم(ازدوستای دوران دانشگاه من وباباکه هنوز باهاشون درارتباطیم-واینوبگم که خاله وهمسرشون خیییییییییییلی شمارودوست دارن ووقتی میبیننت حسابی سرگرمت میشن)صاحب یه پسرکوچولوی نازشده

البته هنوزنتوتنستم باهاش صحبت کنم تاحالشون کمی بهترشه بعد

خب تبریک میگم بابت یه دوست تازه

 

اماااااااااااااااااااااااااااااااا

شلوغیای اینروزات حسابی منوباباروسرگرم خودت کرده وهمش دنبالتیم

راحت راه میری والبته بهتربگم میدوی  مثلامیای دستمو میگیری میبریم کنارهرچیزی که میخوای ومیگی بدهههه

دستمال گردگیری روازتوکشومیزبرمیداری ومیزودستمال میکشی(الهی قربون اون دستای کوچولوت برم که کمک مامانی)بوس

زنگ آیفونوکه میزنن میگی باباوبلندمیشی میری سراغ در منتظرکه بابابیادتو

کمدوکشوکابینت ودرگازوخلاصه همه جاسرک میکشی

قایم موشک باشی میکنی ومیری زیرمبلاقایم میشی وبعدکه میام پیدات میکنم کلی میخندی وذوق میکنیمحبت

میری زیرپتوپیش بابایی قایم میشی-عاشق اینکارتم فداتشم

اگه ببینی من یاباباسرمون روبالشه میای وکنارمون درازمیکشی وتلویزیون تماشامیکنی

خلاصه خیلی کارای دیگه که هربارانجام میدی من وباباکلی قربون صدقه ات میریم

دخترگلم توبهترین هدیه ونعمت ازطرف خدایی که به ماداده شده پس بایدتموم سعیمونوکنیم تابتونیم خوب تربیت کنیم

امیدوارم پدرومادرلایقی باشیم وسعادت وشادیت بزرگترین آرزوی ماست

 

سرفرازوبرفرازباشی

بوووووووووووووووووووس باعشق ویه عالمه دوووووووووووووووووووست دااااااااااااااااااااااااااااااااارم

پسندها (1)

نظرات (0)